طراحی سایت
  اطلاع رسانیbreadcrumb separatorاخبار و اطلاعیه‌هاbreadcrumb separatorاخبار
دوشنبه 24 تیر 1398
تعداد بازدید: 528
تعداد نظرات: 0
مدیر عامل:

هدف اصلی بانک جلب رضایت ذینفعان است

هدف اصلی بانک جلب رضایت ذینفعان است
نشست هم اندیشی کارکنان اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان همدان با حضور مدیر عامل بانک و مدیر کل بازرسی و حسابرسی برگزار شد.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان همدان، سید ضیاء ایمانی مدیر عامل بانک - در این همایش با تقدیر و تشکر از همکاران صبور و خدوم استان، عملکرد بانک را در حوزه های مختلف کاری طی سال گذشته تشریح نمود.

وی هدف اصلی بانک را کسب رضایت مندی تمامی ذینفعان آن اعم از سپرده گذار، سهامدار و کارکنان دانست و ادامه داد: بانک مهر اقتصاد علی رغم محدودیت در استفاده از برخی امکانات و سرویس های بانکی، توانسته است با جلب اطمینان و اعتماد عمومی، ضریب نفوذ بالایی در بازار پولی و مالی کشور داشته باشد و با برخورداری از مشتریان چندین میلیونی در رقابتی تنگاتنگ، ضمن رعایت قوانین و مقررات ابلاغی از سوی بانک مرکزی، سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد.

مدیر عامل بانک در بخش دیگری از سخنان خود کنترل و مدیریت نقدینگی را مهم ترین راهبردهای بانک در سال 97 عنوان کرد و ابراز داشت: با پیش بینی های صورت گرفته در خصوص وضعیت اقتصادی کشور و شرایط حاکم بر بازار تصمیم بر آن شد تا بخشی از منابع به صورت نقدینگی برای مواجهه با چالش های احتمالی در نظر گرفته شود که این سیاست گزاری موجب شد حجم ارائه تسهیلات در اواسط سال گذشته با وقفه مواجه شود که با تلاش همکاران در این زمینه نیز در پایان سال 97 برنامه های مورد نظر محقق گردید.

ایمانی تلاش، پشتکار و روحیه همکاران را مهم ترین ابزار برای پیشبرد برنامه های بانک دانست و تصریح کرد: در سال گذشته اقدامات موثر و بزرگی در حوزه سرمایه انسانی بانک همچون تبدیل مدت قرارداد کارکنان از یکساله به دائم و بلند مدت، اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، انعقاد قرارداد 5 ساله با همکاران شرکتی و تبدیل وضعیت کارکنان پاره وقت حقوقی و وصول مطالبات به تمام وقت در راستای مرتفع نمودن خواسته های همکاران و ارتقاء وضعیت معیشتی آنان با توجه به تمامی موانع و دشواری های متعدد صورت گرفت.

وی در پایان رسیدن به این موفقیت ها را مرهون تلاش تمامی همکاران متعهد و خدوم بانک دانست و با تقدیر و تشکر از زحمات آنها، اقدامات صورت گرفته در زمینه سرمایه انسانی در سال گذشته را پاسخی به این تلاشها دانست.

گفتنی است در ابتدای این نشست محمد علی نیک منش رئیس اداره امور شعب استان همدان   با ارائه گزارشی از وضعیت و عملکرد استان، موفقیتهای بدست آمده در حوزه های مختلف را نتیجه تلاش و همدلی همکاران خود دانست و بر استمرار و ادامه این روند تاکید کرد.
تصاویر
  • هدف اصلی بانک جلب رضایت ذینفعان است
  • هدف اصلی بانک جلب رضایت ذینفعان است
ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

طراحی سایت