طراحی سایت
  اطلاع رسانیbreadcrumb separatorاخبار و اطلاعیه‌هاbreadcrumb separatorاخبار
یکشنبه 17 دی 1396
تعداد بازدید: 677
تعداد نظرات: 0

ارتقاء سطح کیفی خدمات از راهبردهای اصلی بانک است

ارتقاء سطح کیفی خدمات از راهبردهای اصلی بانک است

معاون طرح و توسعه بانک مهر اقتصاد در نشست هم اندیشی رؤسای دوایر و شعب استان گلستان، ارتقاء سطح کیفی محصولات و خدمات را از راهبردهای اصلی بانک عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان گلستان، جعفر صفایی مزید - معاون طرح و توسعه بانک - در این نشست اظهار کرد: مدیرانی در عرصه بانکداری موفق خواهند بود که خود و همکارانشان را به دانش روز دنیا و مهارت های تخصصی مورد نیاز تجهیز کنند.

معاون طرح و توسعه انعطاف پذیری در سیاست گذاری های بانک را مهم عنوان کرد و ابراز داشت: این انعطاف پذیری باید به صورت مستمر وجود داشته باشد؛ چرا که در پیشبرد اهداف متعالی بانک و دست یابی به چشم انداز ترسیم شده، بسیار موثر است.

صفایی با اشاره به فضای مطلوبِ وحدت و همدلی بین کارکنان بر حفظ انسجام گروهی تاکید کرد و گفت: تعامل با سیستم بانکی کشور، تولید ایده و خلاقیت و اتخاذ راهکارهای جدید برای ارتقاء سطح کیفی خدمات و محصولات بانک از راهبردهای اصلی بانک است.

معاون طرح و توسعه از کاهش مطالبات و دارایی های سمی بانک خبر داد و گفت: در این راستا فعالیت های جهادی مناسب و قابل توجهی در بین مدیران و کارکنان شعب در سراسر کشور آغاز شده که ان شاء الله با تلاش همه همکاران این روند با قوت و قدرت استمرار داشته باشد.

در ادامه، رسول سعیدی حقیقت رئیس اداره امور شعب استان گلستان گزارشی از عملکرد استان در زمینه طرح ارتقاء سود آوری ارائه کرد و ابراز امیدواری نمود تا با یاری خداوند متعال و همدلی و همراهی تمامی کارکنان این استان در تحقق برنامه های از پیش تعیین شده بانک موفق باشد.
تصاویر
  • ارتقاء سطح کیفی خدمات از راهبردهای اصلی بانک است
ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: