طراحی سایت
  اطلاع رسانیbreadcrumb separatorاخبار و اطلاعیه‌هاbreadcrumb separatorاخبار
دوشنبه 26 بهمن 1394
تعداد بازدید: 2186
تعداد نظرات: 0

بازدید معاونین امور مناطق، اعتبارات و پشتیبانی از شعب خوزستان

معاونین امور مناطق، پشتیبانی و مهندسی و اعتبارات بانک مهر اقتصاد طی بازدید از شعب استان خوزستان در نشست هم اندیشی مدیران و روسای شعب این استان شرکت کردند.
 

معاونین امور مناطق، پشتیبانی و مهندسی و اعتبارات بانک مهر اقتصاد طی بازدید از شعب استان خوزستان در نشست هم اندیشی مدیران و روسای شعب این استان شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خوزستان، جواد حاجی مزدارانی - معاون امور مناطق بانک در این نشست با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد با دو مولفه اصلی کارکنان متعهد و اعتماد عمومی، توانسته پله های رشد و ترقی را با موفقیت طی کند، اظهار داشت: هر شعبه بانک یک بنگاه اقتصادی مستقل محسوب می شود از اینرو شعب باید با ایجاد توازن بین منابع، مصارف و مدیریت معوقات، به سود عملیاتی دست یابند.  

وی با تاکید بر ارتقاء دانش و مهارت های علمی و تخصص همکاران، گفت: دنیای امروز بر پایه دانش استوار است به همین منظور تنها با مجهز شدن به علوم و فنون روز دنیا می توانیم در شراط رقابتی بازار سهیم باشیم و فعالیت های خود را با قوت و قدرت ادامه دهیم.

مزدارانی با اشاره به اهمیت چرخش شغلی در قسمت های مختلف بانک، خاطر نشان کرد: کارکنان شعب مهم ترین مسئولیت را اعم از جذب، حفظ و تخصیص منابع بر عهده دارند از اینرو تمامی اتفاقات مهم و تغییرات اساسی از شعب شروع می شوند.

در ادامه، ایرج نیک اختر - معاون اعتبارات و بین الملل بانک با تحلیل گزارش نظارت از شعب استان، اظهار داشت: برخورد مناسب و صداقت کارکنان مهمترین عامل موفقیت بانک مهر اقتصاد به شمار می رود و موجب وفاداری هر چه بیشتر مشتریان و سپرده گذاران به این مجموعه شده است به طوری که در نظر سنجی های صورت گرفته  75% از پرسش شوندگان، نحوه برخورد کارکنان را موثرترین عامل جذب خود به بانک عنوان کرده اند.

نیک اختر راز موفقیت یک سازمان را همدلی، وفاق، و اتحاد کارکنان عنوان کرد و گفت: بحمدالله این مهم در بانک مهر اقتصاد وجود دارد لذا باید برای حفظ و تقویت آن بکوشیم.

معاون اعتبارات و امور بین الملل بانک، افزود: قطعا ایجاد محیط شاداب و با طراوت برای مشتریان و همکاران در موفقیت هر چه بیشتر بانک موثر است از اینرو همه باید نسبت به این موضوع اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانشان  با تبیین مراحل نحوه پرداخت تسهیلات در شعب، گفت: فرآیند اعتبار سنجی برای ارائه تسهیلات نهایتاً باید طی دو هفته مشخص شود و چنانچه مشتری حائز شرایط اعطای تسهیلات نبود با احترام  و برخورد مناسب دلایل عدم پرداخت به وی اعلام شود.

نیک اختر با تاکید بر اهمیت پیگیری مطالبات معوق، تصریح کرد: شعب باید برای وصول مطالبات معوق برنامه ریزی داشته باشند و تک تک کارکنان نیز در کاهش معوقات مشارکت نمایند.

محمد اکبری - معاون پشتیبانی و مهندسی بانک نیز در ادامه، گفت: همه باید در جذب منابع و مصرف درست آن احساس وظیفه کنیم چرا که اگر پرداخت تسهیلات مدیریت و ساماندهی  و به سمت بخش های مولد اقتصادی هدایت شود هم حجم مطالبات کاهش می یابد و هم از ورود پول به حوزه های نامعلوم و غیر شفاف جلوگیری می شود.

اکبری افزود: باید از بازار تحلیل درست و دقیقی داشته باشیم به طوری که هر استان به فراخور شرایط فرهنگی و اقتصادی مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و متناسب با آن برای هر استان برنامه ریزی مشخصی انجام شود.

گفتنی است در ادامه، رستم پور - مدیر کل شعب استان - گزارشی از وضعیت استان ارائه کرد و این هم اندیشی با پرسش و پاسخ همکاران به کار خود پایان داد.
A 4
ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

طراحی سایت