طراحی سایت
  اطلاع رسانیbreadcrumb separatorاخبار و اطلاعیه‌هاbreadcrumb separatorاخبار
دوشنبه 20 مهر 1394
تعداد بازدید: 1984
تعداد نظرات: 0

برنامه های ویژه ای برای وفا دار سازی مشتریان طراحی شده است

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد از شعب استان کردستان بازدید کرد.
 

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد از شعب استان کردستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان کردستان، منصور شیخ الاسلامی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک در حاشیه این بازدید، با بیان اینکه هر استان را با در نظر گرفتن امکانات موجود مورد ارزیابی قرار می دهیم، اظهار داشت: با نظارت ستادی از استان ها درک صحیحی از فعالیت های روابط عمومی ها به دست آمده و معیار های درستی برای ارزیابی خواهیم داشت.  

شیخ الاسلامی با اشاره به راه اندازی شبکه همیاران روابط عمومی شعب، خاطر نشان کرد: باید برای این عزیزان در شعب برنامه داشته باشیم تا بتوانیم ارتباط موثری را با مشتریان برقرار نماییم و خدمات خود را به نحو مطلوب تری معرفی کنیم.  

وی ضمن تشکر از همیاران روابط عمومی استان کردستان گفت: باید آموزش های لازم در حوزه ارتباط با مشتریان و فروش برای این عزیزان در نظر گرفته شود تا ماموریت های آنان به درستی در شعبه اجرا گردد.

رئیس اداره کل روابط عمومی تصریح کرد: برای وفا دار سازی مشتریان برنامه های ویژه ای طراحی شده و با توجه به دسته بندی های صورت گرفته، برنامه های ارتباطی کارآمد تری در دستور کار قرار دارد.

در ادامه، محمد شعبانی - مدیر کل شعب استان کردستان - با ارائه گزارشی از عملکرد استان، گفت: نظارت های ستادی که توسط معاونت ها از استان ها صورت می گیرد یکی از راه های بسیار موثر در انتقال تجربیات استان ها به یکدیگر می باشد و باعث اصلاح و بهبود فرآیند های کاری می شود.



A 4
ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

طراحی سایت